A céges weboldal egy sikeres vállalkozás számára ma már a legfontosabb marketing eszköze, hiszen a weboldalra látogatók azonnal az oldal arculatával és minőségével azonosítják vállalkozásod és szolgáltatásaid. Egy modern, letisztult, felhasználóbarát és minden eszközre optimatimalizált honlap segítségével megelőzheted versenytársaid és több ügyfeled lesz, ezáltal növelheted bevételeid.
Egy egységes, letiszult és modern weblap vállalkozásodról profizmust sugall, mely azonnal megragadja a weboldaladra látogatók figyelmét és segíti a felhasználót a navigálásban.
A felhasználónak a lehető leggyorsabban kell megtalálnia az általa keresett információt, ezért kulcsfontosságú, hogy a weboldalad felhasználóbarát, könnyen navigálható legyen függetlenül attól, hogy a weboldalad mobilról, tabletről vagy asztali gépről nyitották meg. Az általunk készített weboldalak minden esetben mobilra és tabletre is optimalizáltak, így nem kell attól tartanod, hogy a honlapodra látogatók a rosszabb felhasználhatóság és lassú betöltési idő miatt elhagyják azt.
Pontosan tudjuk, hogy a vállalkozásoknak gyors határidővel van szükségük a weblapra, hiszen az üzleti életben minden perc számít és minden eltelt nap bevételkiesést jelenthet céged számára, ezért minden esetben rövid határidővel vállaljuk weboldalad elkészítését.
Hiába a lenyűgöző, letisztult és modern dizájn, ha a Google keresési listákon nem szerepel előkelő helyen weboldalad és érkezik rá elegendő organikus forgalom. Éppen ezért honlapod minden esetben a megfelelő kulcsszósűrűségre figyelve a legrelevánsabb kulcsszavakkal ellátott keresőoptimalizált tartalommal töltjük fel és minden olyan keresőoptimalizálást elősegítő beállítást (on-site és off-site SEO) elvégzünk, mellyel weblapod kedvező helyezért ér el a keresőmotorok organikus találatai között.
A Google Analytics fiók létrehozásával és weboldaladra történő telepítésével
betekintést nyerhetünk a weblapodra látogatók viselkedéséről, így mérhetjük
és elemezhetjük, hogy hányan és honnan érkeztek honlapunkra, milyen oldalak
népszerűek az olvasók körében, mennyit időt töltöttek weboldalunkon, milyen
böngészőből vagy éppen milyen eszközről látogatták meg azt.
A Google Tag Manager fiók hiánya ma már óriási hátrányt jelenthet minden
vállalkozás számára, hiszen ennek segítségével telepíthetünk weblapunkra
különböző mérőkódokat (címkéket), legyen szó Google Analytics követőkódról,
Google Ads konverziókövető kódról , remarketing címkéről vagy Facebook pixelről
így a különböző méréseket egy helyről gyorsan és egyszerűen tudod majd kezelni.
A Google Search Console segítségével javíthatjuk weboldalunk megjelenését
és nyomon követhetjük annak eredményeit a Google keresőjében. A Search
Console használatával továbbá betekintést nyerhetünk, hogy mely kulcsszavak
alapján érkeztek látogatók weblapunkra vagy hogy a keresőrobotok találtak-e
bármilyen hibát honlapunkon.
A Facebook pixel vagy másnéven a Facebook képpont segítségével tudod
nyomon követni a Facebook hirdetésekből származó látogatók viselkedését
weboldaladon vagy hogyan teljesítenek egyes Facebook hirdetéseink, meddig
jutottak el a látogatók vagy vásároltak-e éppen. A Facebook pixel segítségével
a Google Display hálózathoz hasonlóan futtathatunk remarketing kampányokat.