fbpx

Hirdetéskezelés

Facebook és Google hirdetések kezelése
Facebook és Google hirdetések beállítása

Miért Van Szükségem
Hirdetéskezelőre?

Manapság a PPC (Pay per click) vagy kattintás alapú hirdetések az egyik leghatékonyabb marketing eszköznek számítanak, amelyet vállalkozásodnak is ki kell aknázni, hiszen nem engedheted meg, hogy hátrányba kerülj versenytársaiddal szemben.

Teljes körű szolgáltatást nyújtunk a nulláráról a két legnagyobb hirdetéskezelő rendszereken (Facebook és Google Ads) a hirdetési fiók létrehozásától, optimalizálásáról, hirdetési szövegek megírásától a riportok elemzéséig.

Online hirdetéseinkkel vállalkozásod, csak azokat a potenciális ügyfeleket érik el, akik ténylegesen érdeklődnek a vállalkozásod, terméked vagy szolgáltatásod iránt és az ügyfeleiddé válhatnak.

Visionary hirdetéskezelés szolgáltatásai

Facebook és Instagram hirdetések beállítása és kezelése

Facebook és Instagram
hirdetéskezelés

A Facebook és Instagram hirdetésekkel hatékonyan szólítjuk azokat a vállalkozásod számára elengedhetetlen potenciális ügyfeleket, akik érdeklődési köre megegyezik az céged által forgalmazott termékek vagy nyújtott szolgáltatások körével.

A Facebook Ads rengeteg olyan hirdetési lehetőséget és megoldást kínál, legyen szó forgalomterelésről, termékkatalógus hirdetésekről, aktivitás növelésről, lead generálásról vagy akár konverziós megoldásokról, mely ösztönzi a leendő ügyfeleid a terméked megvásárlására, egyben pedig növelve márkád ismertségét és megbízhatóságát. Ezt megtehetjük nem, kor, földrajzi hely vagy akár érdeklődési kör szerinti célzással is.

Facebook és Instagram hirdetési típusok:

Google ads hirdetések beállítása weboldal

Google hirdetéskezelés

A Google Ads által nyújtott hirdetési lehetőségekkel a felhasználók több mint 90%-át érhetjük el olyan célzott hirdetési beállításokkal és megfelelő kulcsszavakkal, melyek épp a vállalkozásod által nyújtott termékek vagy szolgáltatás iránt érdeklődnek.

A Google Ads segítségével weboldalad azonnal a keresési listák elejére ugorhat, így rengeted potenciális vásárlót terelhetsz weboldaladra, akik nagy valószínűséggel vásárolni is fognak, hiszen pontosan olyan terméket vagy szolgáltatást hirdettél meg, melyet a felhasználók keresnek.  Amellett, hogy a Google hirdetések átlag feletti konverziós rátával rendelkeznek és azonnal a találati lista élén találod weboldalad, csak akkor kell fizetned ha a felhasználó ténylegesen rákattint a hirdetésedre.

Google Ads hirdetési típusok:

Kérj ajánlatot még ma!

© 2021 Visionary | Minden jog fenntartva

Kérj ajánlatot még ma!